Nieuws
Het betalen van een boeking bij SnappCar gaat veranderen voor onze huurders (English below)
We werken bij SnappCar dagelijks aan het verbeteren van ons platform om te zorgen dat het nog gemakkelijker, veiliger en goedkoper is om een auto te huren. We gaan daarom vanaf 1 november al onze huurders stimuleren om vaker met creditcard te betalen. Betalen met iDeal blijft gewoon mogelijk, maar dan vragen we wel een borg van €250,- die je na je huur weer terug kunt krijgen. Waarom doen we dit? Van oudsher is SnappCar het meest toegankelijke en betaalbare autodeelplatform van Nederland. Daar hoorde bij dat je – in tegenstelling tot bijna alle andere deelplatformen of autoverhuurbedrijven – geen borg hoefde te betalen als je een auto wilde huren via SnappCar. Dat werkte heel lang heel goed: de “early adopters”, onze community van het eerste uur, was (en is) ontzettend betrokken bij het platform en hielp ons om een veilig en betrouwbaar platform te bouwen. Inmiddels is autodelen bij een steeds groter publiek bekend en vinden steeds meer mensen hun weg naar SnappCar. Daarnaast is onze “Keyless” propositie erg populair en huren gebruikers vaak een auto zonder de eigenaar persoonlijk te ontmoeten. Daar zijn we uiteraard zeer blij mee, maar het zorgt ook soms voor wat onhandige of lastige
Lees verder