Mitsubishi Space Star van Max

(*) ( ) ( ) ( ) ( ) 2 beoordelingen Zoetermeer 3x verhuurd Verhuurder

Verhuur door Max

Verhuurder

Over de auto

Handig om te weten
Benzine
Handmatig
5 zitplaatsen
Bouwjaar 2013
100 vrije KM's per dag
+ KM € 0,15 per extra km (excl. fee)
Do's & Dont's
Kinderen
Roken
Buitenland
Huisdieren
Accessoires
Airconditioning
Navigatie
Lederen bekleding
Trekhaak
Winterbanden
Skibox
Overige accessoires

Climate control, USB, aux

Locatie van de auto

Hoi, ik ben Max

Geverifieerde gebruikerLid sinds 11 jun. 2019

Verhuurder

Reactiepercentage100 %
Auto verhuurd3x

2 beoordelingen

(*) ( ) ( ) ( ) ( )

Viv 3 jul. 2019

(*) ( ) ( ) ( ) ( )
Door dat wispelturig gedrag van Max was ik te laat van uitchecken van een 30 min . Verschil en heeft snappcar in de volgende (verplichte) incheck omdat de auto nog in mijn bezit was €25,- extra inrekening gebracht! Dit was door getreuzel van Max waarbij hij zich ook verantwoordelijk voor voelde anders zou hij mij niet zijn geld wat hij zou ontvangen (de helft €13,-) aan mij terug geven!! Ik wilde me volledige bedrag terug omdat ik nu de dupe was van dit alles, terwijl ik al een andere auto wilde huren omdat Max eerst niet kon dus na trage over en weer contact kon het opeens weer wel! Max en ik zouden samen gaan bellen om dan dat geld terug te krijgen! Nu is Max furies boos omdat ik hem per ongeluk 1 ster heb gegeven. Dus nu werkt hij niet meer mee en heeft waarschijnlijk met snappcar deze oplossing besloten en wilt mij nu onderdruk zetten ivm die 1 ster!! Zo kinderachtig en onrechtvaardig vindt ik dit en vindt dat hij bijdeze geen 1 ster verdient. Het gaat mij nou om principes, normen en waarden. Ik dacht dat Max een vlotte aardige jongen was en wilde hem als vaste snappcar houden om te huren indien nodig is maar ik vindt hem echt een onrechtvaardige narcist(heel erg jammer dit! Snappcar is mij toegezegd dat ik mijn geld pas terug zou krijgen als ik een ster weg zou halen(dat komt partijdig over) ze reageren zelfs niet op mijn mail!! - ik heb niet bewust een ster gegeven, ik denk dat het per ongeluk is gegaan met mijn nagels door alle gehaast en vertragingen die dag. -Zelf heeft Max ook een slechte review aan mij gegeven dat er een kras op zijn auto was wat ik niet heb verricht en niet heb gezien. Dat kon ook in de tijd zijn geweest omdat Max niet thuis was op de afgesproken tijd en ik de auto in zijn straat had geparkeerd en onbemand had achtergelaten! Ik moest optijd mijn eigen auto ophalen daar 2 mensen inclusief ikzelf moest wachten op Max die op bezoek ging bij zijn zus!! Daarbij zei dhr.Hoefnagels dat ik een kras op de auto had gemaakt, ik heb deze kras zelf niet op de auto gezien en staat ook niet op mijn foto's. Ik heb van hem moeten tekenen dat hij de kras heeft gezien omdat ik anders niet weg kon, sleutel inleveren. Ik kon niet kiezen om de schade niet te accepteren. Lang verhaal kort: Mij is toegezegd dat ik mijn geld zou terug krijgen en nu zou ik het ineens pas terug krijgen als ik de review aanpas, terwijl dhr. Hoefnagels zelf ook een slechte review aan mij heeft gegeven. - Daarbij is Dhr. Hoefnagels zeker niet flexibel zoals hij zegt, ik heb steeds op hem moeten wachten op antwoorden en bij inlevering waar ik hem dus niet thuis aantrof, vond hij dat ik naar hem moest komen met de auto. Ik was ook weer afhankelijk van iemand die mij op kwam halen. Ik heb van dit alles zwart op wit bewijs maar kan geen ingang krijgen!! Ik ben heel erg teleurgesteld in het handelen en afhandelen van deze laatste ontwikkeling.

Viv 28 jun. 2019

(*) ( ) ( ) ( ) ( )
De gebruiker heeft geen tekst geplaatst

Kia Picanto

€ 30,00 per dag

(*) (*) (*) (*) (*)

Toyota AYGO

€ 25,00 per dag

(*) (*) (*) (*) (*)

Toyota Yaris Verso

€ 30,00 per dag

( ) ( ) ( ) ( ) ( )

Ford Fiesta

€ 30,00 per dag

(*) (*) (*) (*) (*)