About the car
Good to know
+ KM € 0,15 per extra km
Do's & Dont's
Kids | |
Smoking |
Going abroad | |
Pets |
Accessories
Airconditioning | |
Navigation | |
Leather seats |
Tow bar | |
Winter tires | |
Roofbox |
Other accessories
No other accessories
Car location
Ik ben directeur / eigenaar van een belastingadvies kantoor. Deze auto gebruiken wij in onze onderneming voor allerhande ritjes, varierend van het ophalen van klanten tot vervoer van tuinafval. De auto wordt niet veel gebruikt en kan daarom prima worden verhuurd.
Response rate | 75 % |
Rented out | 94x |
Response time | Less than 1 hour |
50 reviews
Johan Dec 4, 2024
Mijn ervaring met Peter via Snapcar was erg teleurstellend en heeft mijn verlovingsdag volledig verpest. Wat een mooie dag had moeten zijn, eindigde in onnodige stress door een onterechte schadeclaim.
In eerste instantie leek Peter vriendelijk en duidelijk, maar na afloop van de huur beschuldigde hij mij van schade aan de pook. Deze schade was er al toen ik de auto ophaalde. Helaas was Peter zelf niet aanwezig bij de verhuur van zijn auto. Hij laat anderen de overdracht regelen, wat ervoor zorgt dat er geen duidelijke inspectie plaatsvindt. Hierdoor kan hij achteraf claims indienen voor zogenaamd nieuwe schade, terwijl je als huurder niet eens de kans hebt gehad om alles goed vast te leggen.
Snapcar vraagt standaard om foto’s van de buitenkant van de auto, maar bij Peter moet je zeker ook foto’s maken van de binnenkant. Denk hierbij aan de pook, stoelen en het dashboard. Peter maakt misbruik van het feit dat veel huurders dit niet doen en probeert via omwegen je aansprakelijk te stellen voor schade die er al was. Dit voelt oneerlijk en misleidend.
Advies aan andere huurders:
• Maak altijd foto’s van zowel de buitenkant als de binnenkant van de auto vóór vertrek
• Controleer zorgvuldig minder zichtbare plekken zoals de pook en het interieur
• Wees alert als Peter zelf niet aanwezig is bij de overdracht en vraag om een gezamenlijke inspectie
Ik raad iedereen aan om goed na te denken voordat je een auto bij Peter huurt. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in dit platform beschadigd. Snapcar moet meer doen om huurders te beschermen tegen dit soort praktijken. Ik zal nooit meer bij hem huren en raad anderen aan om dit ook niet te doen.